ממיר קטליטי שבור1

ממיר קטליטי שבור

הממיר הקטליטי שלך הוא חלק חיוני ברכב שלך – הוא מנטרל תרכובות מסוכנות בפליטה שלך כמו פחמן חד חמצני. ועל ידי כך הוא גם מגדיל את יעילות המנוע וביצועו. ממירים קטליטים מיועדים להחזיק מעמד כל חיי המכונית שלך, אולם בעיות ברכיבים אחרים הקשורים למערכת הפליטה שלא טופלו, עלולות לגרום לבלאי והתקלקלות. 

נהיגה עם ממיר קטליטי כושל עלולה לא רק לפגוע בסביבה על ידי שחרור גזים רעילים, אלא גם לפגוע בביצועי הרכב שלך ואף לפגוע בחלקים אחרים של מערכת הפליטה שלך, לכן חשוב לזהות את הסימנים ולהחליף את הממיר הקטליטי שלך כשמגיע הזמן.

מה זה אומר ממיר קטליטי שבור?

הממיר הקטליטי הוא רכיב חזק ועמיד שאמור להחזיק לאורך שנים. במקרה של שבר בממיר, שלרוב יכול לקרות דרך פגיעה עומס, בלאי או פגיעה פיזית (למשל כתוצאה ממכה בעליה על באמפרים). במקרה זה תיפגע היכולת של הממיר לסנן את החלקיקים והוא לא יעבור בדיקת זיהום אוויר.

מהם הסימנים של ממיר קטליטי שבור?

במידה וישנו שבר אתם עשויים לשמוע רעש מתכתי חזק מאזור מערכת הפליטה בחלק התחתון של הרכב. במידה והממיר נגנב (פעולה נפוצה בתקופה האחרונה עקב חומר הפלדיום) אתם עלולים לשמוע רעש חזק בעת הנסיעה, ממש כמו רעש של טרקטור. כמו כן, כאמור, במקרה של פגיעה כלשהי בממיר הביצועים שלו, הרכב לא “יסחב” ומהירותו תוגבל, צריכת הדלק תגדל ונורות הרכב הקשורות לפעילות הממיר כמו נורת הממיר הקטליטי ונורת Check Engine יופעלו ויאותתו לנו כי ישנה בעיה.

מה עושים במצב של שבר?

ההמלצה המוחלטת והמקצועית היא להחליף את הממיר במקרה של שבר, הלחמה של הממיר לא תהיה פתרון יעיל מכיוון שההחלמה עלולה שלא לפתור את הבעיה וביצועי הממיר לא יהיו אפקטיביים מספיק כדי לעבור בדיקת זיהום אוויר. על כל מקרה, חשוב ללכת למוסך אגזוזים על מנת לבחון את הפגיעה כשלרוב הפתרון יהיה החלפת הממיר, בייחוד אם מדובר בפגיעה ישירה בחלת הממיר.

החלפת ממיר קטליטי במוסך המפלט

 חשוב מאוד להפקיד  לבצע את ההחלפה אצל גורם מקצועי ומנוסה, אחרת אתם עלולים לסבול מתקלה חוזרת ובעיות זיהום אוויר, מה שעלול לעלות לכם ביוקר. במוסך המפלט אנו מתמחים בהחלפת ממירים קטליטיים לכל סוגי הרכבים, אנו מספקים ממיר קטליטי אמריקאי תואם מקורי אשר נחשב לממיר הטוב בקטגוריה. ההתקנה מתבצעת על ידי מתקין מקצועי עם ניסיון של שנים, תוך הקפדה על עמידה בלוחות הזמנים ואתם נהנים גם ממתן אחריות מקיפה לחצי שנה!

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן