ממיר קטליטי אוניברסלי חלופי

במוסך המפלט אנו מספקים ממיר קטליטי אוניברסלי איכותי לכל סוגי הרכבים, כולל הרכבה ואחריות מלאה לחצי שנה במחיר המשתלם בישראל.

מהו ממיר קטליטי אוניברסלי?

כשמו הוא, מדובר בממיר אוניברסלי אשר מתאים למגוון דגמים של רכבים. יחד עם זאת, יש לבצע מספר התאמות על מנת להתקין אותה בצורה נכונה כך שהוא יישב במערכת הפליטה באופן מדויק.  כמו כן, חשוב להקפיד כי הממיר תואם את דגם הרכב בהתאם להוראות היצרן ושהוא עומד בתקנות של משרד התחבורה.

אזהרה – הימנעו מרכישת ממירים לא איכותיים

ישנם ממירים אוניברסליים אשר מיוצרים על ידי חברות לא אמינות (בעיקר ממדינות מזרח אסיה), הם מתאפיינים בביצועים ירודים ובאורך חיים קצר. בנוסף לכך, לא מומלץ לרכוש ממיר קטליטי מפירוק, הממיר וחלקיו הפנימיים נשחקים עם הזמן כך שקנייה של ממיר משומש עלולה להסתכם בקניית ממיר עם ביצועים לא טובים שיכול גם לצאת מכלל פעולה לאחר תקופה קצרה.

ממיר  אמריקאי אוניברסלי איכותי

במוסך המפלט אנו מספקים אך ורק ממירים איכותיים, נמנה מספר סיבות לכך שרכישת ממיר אוניברסלי דרכנו הינה הבחירה המשתלמת ביותר עבורך:

  1. אספקת ממיר קטליטי אמריקאי תואם מקורי – אנו מספקים ממירים תוצרת ארה”ב אשר נחשבים למובילים בקטגוריה. הממיר בנוי מנירוסטה (פלדת אל-חלד) ועמיד בפני קורוזיה והוא מרותך עם תפר קרוב לגוף הממיר, כך שהקשר חזק והדוק.
  2. אחריות מלאה – אנו מספקים את הממיר הטוב ביותר ולכן אנו מספקים אחריות מלאה על כל הממירים למשך חצי שנה.
  3. הרכבה מקצועית – הממיר כפי שצוין לעיל, דורש הרכבה מקצועית על ידי מומחים בתחום, אחרת עלול להיגרם נזק במערכת הפליטה. במוסך המפלט מבצעים הרכבה באופן היסודי ביותר תוך הקפדה על הנחיות היצרן.
  4. עמידה בלו”ז – אנו מקפידים לעמוד בלוחות זמנים, וכל רכב שנכנס לעבודה מטופל ביסודיות ובמהירות.
  5. מחירים משתלמים – כנותן שירות מוביל בתחום אנו מספקים עבורכם את המחיר המשתלם ביותר עבור שירותי החלפת ממירים קטליטים.


הממיר נסתם, ניזוק או נגנב? צור קשר כעת עם מוסך המפלט!

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן